Якщо є запитання до наших працівників чи хочете написати звернення, претензії чи скаргу можете звернутись за номером телефону:

+38 (068) 498-04-20

Або відправте повідомлення на електронну пошту:

info@biotekgroup.com.ua

Або відправити ваш лист на нашу адресу:

 04050, м. Київ, вул. Глибочицька, буд.72, оф.321

Є декілька можливих способів подачі скарги, претензій чи звернень:

  • індивідуально подати заяву, прийшовши на прийом у адміністрації ТОВ “БІОТЕК ГРУП УКРАЇНА“;
  • відправити заявку через канали укрпошти на нашу адресу;
  • відправити заявку на електронну пошту.

Відповідно до вимог оформлення скарг, звернень чи претензій, вони повинні відповідати таким вимогам оформлення :

  • Вказано повне споживче найменування, яке співпадає з даними в установчих документах, написана діюча юридична адреса та місце перебування об’єкта електропостачання;
  • Викладено головну суть заяви, скарги, пропозиції, претензії та ін.;
  • Обов’язково заява повинна бути підписана споживачем та затверджена датою її написання.
  • Необхідно додати оригінали чи копії попередніх рішень, при умові якщо дана заява розглядалась раніше. Якщо у наявності є документи, які після закінчення розгляду заяви віддавались заявнику, їх також прикріпити.
  • Якщо звертатись електронним способом, обов’язково вказати електрону пошту через яку можна буде зв’язатись зі заявником. Можна вказати також інші способи комунікацій, якщо електронної адреси немає. Варто звернути увагу на те, що не потрібно мати електронний цифровий підпис.

У процесі звернення чи подання заяви, споживач одержить попередню відповідь терміном до одного робочого дня, з того моменту, як компанія отримала заяву. Споживача обов’язково буде повідомлено, за умови, що він вказав діючу електронну пошту  та номер телефону.

          Коли споживач звертається з заявою ( питанням, скаргою чи претензією), що містить інформацію щодо електробезпеки, його розглянуть у терміни, які передбачені законом, беручи до уваги суть звернення.

Якщо спір не було вирішено шляхом переговорів, відповідно до статті 21 споживач подає заяву до Національної комісії, яка несе відповідальність за ефективне регулювання державою таких сфер, як енергетика та комунальні послуги. Вона виконує свої функції відповідно до 21 статті  Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг». Іншим варіантом, який передбачає чинне законодавство є – розгляд суперечки під час судового процесу.

Договір про постачання електричної енергії споживачу
Заява-приєднання
Комерційна пропозиція 1
Комерційна пропозиція 2
Комерційна пропозиція 5